Sunday 9 May 2021

खुल्ला पुस्तक परीक्षाले ल्याएको तरंग

 




गतवर्ष
झैं  यसपाली पनि कोभिड १९महामारीका कारणले सबै क्षेत्रहरु खल्बलिए शिक्षा क्षेत्र पनि यो महामारीको ठूलो चपेटामा पर्यो । गतवर्ष बरु विद्यालयहरुले चैत्रमा अन्तिम परीक्षा हतारोमा भए पनि गर्ने मौका पाए त्यसपछि बन्द भएका बहुसंख्यक विद्यालयहरु २०७७ पौषबाट मात्र भौतिक रुपमा खोलिए सरकारी निर्देशन आफ्ना प्रयासबाट बैकल्पिक विधिबाट कक्षाहरु सञ्चालन गरिए पनि ती साना नानीहरुका लागि त्यति प्रभावकारी हुन सकेनन्

 यो वर्ष सरकारी निकायले असारबाट नयाँ शैक्षिक शत्र शुरु गर्ने तयारी गरेको थियो जेठभित्रमा सबै विद्यालय तहका परीक्षाहरु सक्नुपर्ने थियो तर फेरि दोश्रो चरणको कोरोना महामारीका कारणले हठात् सबै परीक्षाहरु रोकिए यस विषम परिस्थितिमा जसोतसो सिकाइको  एक तह पूरा गरेका साना नानीबाबुहरुलाई यो महामारी अन्त्य हुन्जेल पर्खिनु परीक्षा लिनु सम्भव हुँदैनथ्यो उनीहरुलाई स्वतः स्तरोन्नति गर्नुपर्ने राय पनि एक पक्षको थियो यस्तै दोधारका बिचमा दमक नगरपालिकाले सम्पूर्ण विद्यालय बन्द गर्नुपर्ने सूचना जारी गर्यो । यस परिस्थितिमा, विद्याशिल्प एकेडेमी, दमक ले आफ्नो परिवेशमा सर्वथा नौलो विधिबाट परीक्षा सञ्चालन गर्यो । यो खुल्ला पुस्तक परीक्षा विधि थियो वैशाख १५ बाट परीक्षा हुने सूचना तालिका दिइसकिएको अवस्थामा अभिभावकहरुलाई स्वयं विद्यालयमा उपस्थित भई प्रश्नपत्र लैजाने विद्यार्थीहरुलाई गराएर फेरी फिर्ता ल्याउने विधि अपनाएर परीक्षा सम्पन्न भयो यसमा सतप्रतिशत विद्यार्थी सामेल पनि भए

मिश्रित प्रतिक्रिया

 परीक्षा स्थगित नगरी सुरक्षित तवरले परीक्षा लिने क्रममा विद्यालयमा  मिश्रित प्रतिक्रियाहरु आए  "यस्तो पनि परीक्षा हुन्छ र? यसरी सबै फर्स्ट भइहाल्छन् नि !” भन्ने आशयका केहि प्रतिक्रिया थिए यो परीक्षा विधिमा शिक्षकहरुको जति नै अभिभावकको जिम्मेदारी रहन्छ विद्यार्थीहरुले पुस्तक वा नोट कपीमा भएका उत्तरलाई खोलेर, पहिचान गरेर आफैं लेख्न सक्छन् भने त्यसमा कुनै खराबी हुदैन नपढेको वा पढ्ने बानी नभएको विद्यार्थीले सही उत्तर पहिचान नै गर्न सक्दैन, अनि त्यस्तो विद्यार्थी कसरि फर्स्ट हुन सक्छ ?      

 त्यसैगरी, अभिभावकहरुले विद्यार्थीलाई विभिन्न क्लस्टरमा विभाजन गरी, गाउँमा शिक्षक पठाई परीक्षा लिइदिन पनि सल्लाह दिए त्यसो गर्दा विद्यार्थीहरु जम्मा हुनुपर्ने संक्रमणको भय रही नै रहने भएकोले त्यसो गर्नु पनि सहज थिएन अनुकूल परिस्थिति भएमा अर्को  परीक्षा लिने सूचना प्रवाह गरौँ भन्ने सल्लाह पनि केही दिग्गज मित्रहरुले दिए त्यो राम्रो सल्लाह थियो तर हालको संक्रमणदरको आंकलन गरेर त्यो कुरालाई पनि पन्छाइयो

एक थरी अविभावकले भने यस्तो अप्ठ्यारो परिस्थितिमा विद्याशिल्प एकेडेमीले  चालेको यो कदम  निकै सराहनीय  भएको यसले उनीहरुका  छोरा छोरी पनि उत्साही खुशी भएको  धारणा ब्यक्त गरे।


साझा चिन्ता

उज्यालोको साझा खेतीगर्न शुद्ध मनशायले खोलिएको विद्याशिल्पसंग प्रत्यक्ष रुपले जोडिएका करिब ३०० परिवारका साझा चिन्ताहरु धेरै थिए यस्ता परीक्षा मान्य हुन्छन् कि हुन्नन् भने कुरा पनि उठ्यो ती सबै विषयका तरंगहरु उठ्नु स्वभाविक थियो यस्तो अभ्यास हाम्रातिर  थिएन उनीहरुले परीक्षा भनेका विधार्थीले शिक्षकका अगाडि बसेर गरिने अभ्यासका रुपमा सुनेका बुझेका छन् यो सर्वथा नौलो परीक्षा विधिले समुदायमा एउटा तरंग उत्पन्न गरायो

सर्वमान्य विधि

खुल्ला पुस्तक परीक्षा विधि एक सर्वमान्य विधि हो यो संसारभर प्रयोगमा आइसकेको यो विधिमा तल्लो तहदेखि माथिल्लो तहसम्म नै परीक्षा लिइन्छ यो विधिले घोकन्ते पद्धतिलाई दुरुत्साहित गर्छ विद्यार्थीहरुलाई रचनात्मक हुनमा सहयोग पुर्याउँछ। अझ यस्ता महामारी तथा प्राकृतिक विपदका समयमा यो विधि वरदान नै सावित हुन्छ परीक्षा भनेपछि डराउने बालकहरुलाई यो विधि अति राम्रो मानिन्छ कोभिड महामारीको चपेटामा सन् २०२० मा दिल्ली युनिभर्सिटि, कर्नाटका युनिभर्सिटि पोन्डेचरी युनिभर्सिटिले पनि यसै विधिबाट परीक्षा सम्पन्न गराएका थिए अनलाईनको पहुँच भएकाले प्रश्नपत्र डाउनलोड गरेर घरमै परीक्षा लेखेको पहुँच नहुनेले प्रश्नपत्र घरमै लगेर पछि उत्तर पुस्तिका बुझाएको कुरा इन्डियन एक्सप्रेसको समाचारले बताउँछ

मूल्यांकन विधि

खुल्ला पुस्तक परीक्षा विधिमा मूल्यांकनका विविध स्वरुप रहेका छन् एउटा स्वरुपमा समय सीमा हुन्छ अर्कोमा समय सीमा हुँदैन अझ अर्कोमा प्रश्न घरमै लगेर उत्तरपुस्तिका पछि बुझाउन सकिन्छ कक्षाकोठामै पनि यो विधिबाट परीक्षा दिन सकिन्छ यो विधिमा विशेषगरी विद्यार्थीको रचनात्मक क्षमताका आधारमा मूल्यांकन गरिन्छ साना कक्षाहरुमा भने विद्यार्थीको क्षमता मूल्यांकन निरन्तर भइरहने हुँदा घरमै लेखेर ल्याएका उत्तरपुस्तिकाहरुको मूल्यांकन कक्षामा विद्यार्थीको प्रस्तुतिको आधारमा गर्न सकिन्छ

एउटा पाठ


खुल्ला पुस्तक परीक्षा विधिलाई शिक्षा क्षेत्रसँग सम्बद्ध व्यक्तिहरुले राम्रोसँग अध्ययन गरी, मूल्यांकनका सर्वमान्य आधार बनाई हाम्रोजस्तो मुलुकमा पनि प्रयोगमा ल्याउन सकिन्छ पश्चिमी मुलुकहरुमा पहिले नै प्रयोगमा आइसकेको छिमेकी मुलुक भारतले समेत प्रयोग गरिसकेको यो विधिसम्बन्धी अध्ययन गरिएको भए गत सालको एस.. लगायतका परीक्षाहरु स्थगित गरेर स्वत: स्तरोन्नति गर्नु  पर्ने थिएन यसपालीको महामारीमा समेत कमसेकम दमक .पा.ले एउटा अध्ययन समिति बनाई विभिन्न स्थानीय निकायका विद्यालयमा परीक्षाहरु सञ्चालन गराउन अनुमति दिन सक्छ यो बिषयमा तत्काल बहसको खाँचो देखिन्छ  

[ The pictures on this blog are posted here with permission from their owners or have been gathered from various sources on the Internet. If you are the copyright-holder to any of the photographs herein do not hesitate to contact me. They will be swiftly removed if desired so.]





No comments:

Post a Comment

I would appreciate any and all suggestions on making improvements (as long as they are viable).